Zpět na články

Zkrácené URL pro Mobilní Marketing

Zkrácené URL pro Mobilní Marketing

Do kampaní v Market Locator máte možnost přidávat zkrácené URL linky v délce 16 znaků. Díky těmto linkám ušetříte místo ve zprávě a získáte možnost změřit počet kliknutí na Váš link. Toto Vám napoví kolik příjemců jste zaujali Vaší zprávou.

Zkrácenou URL vkládáte přes “výběr z možností” při vytváření šablony pro Váš mobilní marketing. Pojmenování URL slouží pouze pro Vaše účely a třetím stranám se nezobrazuje. Nezapomeňte za URL dát mezeru, aby ji uměl mobilní telefon příjemce interpretovat.

Pozor, pokud URL linku jen zkopírujete z původní textace a nevkládáte link přímo přes náš URL zkracovač, na linku bude sice možné kliknout, avšak v reportu se Vám nezobrazí informace o počtu kliknutí. Je důležité, aby URL linka byla vygenerována v aktuální šabloně, kterou použijete v aktuální kampani.

Měření počtu kliknutí

Počet kliknutí a “click-through-rate” si můžete průběžně sledovat v kampaňovém reportu po odeslání Vaší kampaně.

Vlastní URL linky

Do SMS zprávy můžete vložit i svůj vlastní link (avšak Market Locator nebude umět přímo v nástrojích měřit pročet kliknutí). Pokud budete vkládat vlastní URL, doporučujeme tvar: www.vasalinka.sk. U některých telefonů (jako iPhone) se linka bez www nepodtrhává a není tedy možné na ni kliknout.

Michal Haluza

Sales & Support @ Market Locator CZ

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.