Zpět na články

Výhody cíleného SMS marketingu

Výhody cíleného SMS marketingu

Jaké jsou výhody cíleného SMS marketingu?

Dosud méně využívaný marketingový kanál má řadu výhod, mnohé z nich připomínají výhody dobře známé z online prostředí.

  • SMS umožňuje přímou a dobře cílenou komunikaci podobně jako v online prostředí
  • Možnost cílit kampaň na určité lokality
  • Vysoká flexibilita při oslovování s last-minute nabídkami
  • SMS umožňuje zvýšit návštěvnost tehdy, když je nízká, protože provedení je velmi rychlé
  • Možnost efektivní komunikace se stávajícími zákazníky
  • SMS umí přijímat skoro každý telefon a téměř každý uživatel je schopen se SMS pracovat
  • SMS kanál je cenově velmi výhodný

A proč je SMS marketing tak efektivní?

Zde jsou některé statistiky týkající se SMS zpráv, které mluví samy za sebe:

  • SMS otevírá až 98% respondentů, e-mail méně než 20%
  • Příjemce SMS zprávu obvykle přečte do 5 minut od okamžiku doručení
  • Velká většina e-mailů je spam, zatímco u SMS je to jen velmi malé procento
  • Na nabídky s call-to-action například formou kupónu při SMS reaguje obvykle alespoň 10-15% oslovených, přičemž při direct mailing nebo email kampaních je to jen 1-3%.

Pro koho je nejlepší SMS marketing?

SMS marketing se ukázal jako velmi účinný nástroj v maloobchodním provozu, službách (restaurace, kavárny, kina a kadeřnictví), ale také ve finančním sektoru, nebo cestovním ruchu.

Michal Haluza

Sales & Support @ Market Locator CZ

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.