Zpět na články

Proč kolega nedostal kampaň?

Proč kolega nedostal kampaň?

Nemusíte mít žádné obavy, že by SMS v Market Locator nebyly odeslány, systém Vám účtuje jen za reálně doručené zprávy. Může Vás ale překvapit, proč například kolega (který splňuje filtrační kritéria) nedostal kampaň. Existuje několik důvodů, a zde Vám v krátkosti vysvětlíme, jak to funguje s kampaněmi v Market Locator.

  • Přes Market Locator se oslovují pouze fyzické osoby nepodnikatelé, případně živnostníci, tj. pokud tel. číslo je firemní je automaticky vyřazeno z databáze.
  • Oslovují se pouze osoby, které udělily výslovný souhlas s marketingovou komunikací, tj. kdokoliv, kdo nezaškrtl toto políčko na smlouvě, nedostane od nás marketingovou SMS.
  • V případě rozšířené vrstvy se oslovují pouze osoby, které navíc dali souhlas s využíváním geo-lokace. Z tohoto důvodu, když použijete základní vrstvu, vidíte více potenciálně oslovitelných.
  • Oslovuje se maximálně 1x za 14 dní, tj. pokud daná osoba obdržela marketingovou zprávu včera, nedostane ji od žádného jiného zadavatele reklamy po dobu minimálně 14 dní.
  • Oslovuje se jen do výše Vašeho rozpočtu a pokud se vyčerpá, mohou zůstat neoslovení lidé

Primárně těchto 5 faktorů ovlivňuje to, zda osoba dostane nebo nedostane zprávu.

Kampaně, podobně jako u jiných médiích, jsou úspěšnější i méně úspěšné. Zde najdete doporučení, jak psát SMS kampaně.

Michal Haluza

Sales & Support @ Market Locator CZ

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.