Zpět na články

Přilákejte do vaší lékárny ještě více lidí

Market Locator je užitečným nástrojem pro SMS kampaně podporující prodej produktů, využití našly i mnohé sítě lékáren po celé ČR, nejen co se týče podpory prodeje výživových doplňků, ortopedických pomůcek apod., ale i jako zdůraznění prevence před vznikem různých nemocí.

Světový den zdraví – motivátor návštěvy lékárny

Sítě lékáren u nás uskutečňují kampaně, ve kterých zvou lidi na prodejny, kde v souvislosti například se světovým dnem zdraví, mezinárodním dnem diabetu nebo různých jiných uskutečňují různé procedury. Např. měření hladiny cukru s osvětou v rámci prevence před vznikem dané nemoci zcela zdarma. Tyto akce mají velkou účast, je to zároveň možnost spojení pomoci druhým s následnou možností prodeje různých pomůcek, doplňků výživy apod. pro prevenci nebo už samotnou léčbu zjištěných nemocí.

Využívané cílení při takovém druhu kampaně:

  • Věk 26+
  • Pohlaví: Muži i ženy
  • Lokalita: cílení na základě oficiální adresy (ve městě, kde se lékárna nachází)

Příklad textace u podobné kampaně:

Sleva na výživové doplňky nebo akce 1 + 1 zdarma

Další možností využití Market Locator pro lékárny je propagovat akci na vybrané zboží, případně akci 1 + 1 zdarma na různé zdravotnické prostředky lidem, kteří žijí v okolí lékárny a tudíž to nemají daleko, aby lékárnu navštívili. Prvním krokem je stanovení komunikačního cíle – oslovit a přilákat zákazníky do své sítě lékáren. V tomto případě je třeba zvážit o jaký produkt se jedná a pro jakou věkovou kategorii je nejvhodnější. Pokračujeme strategií kampaně – snažit se vžít do uvažování různorodé cílové skupiny a najít tu, která je afinitní na nabídku léčiv a vitamínů. Individualizovanou nabídkou pro každou pobočku oslovit lidi tak, aby SMS poselstvím bylo přijato a v co největší míře využito. Vytipovali jsme cílovou skupinu z geografického hlediska – spádové území kolem lékárny, věk 26 + (střední a starší generace se zajímá o léčiva). Nyní již stačí pouze nastavit SMS textaci.

Příklad textace pro podobné kampaně:

Otevření nové lékárny

  • Při otevírání nové lékárny je možnost kampaň nastavit formou cílených SMS zpráv s pozváním, které budou odeslány lidem žijícím v okolí vaší nově otevřené lékárny.
  • Druhou možností je odeslat SMS zprávu během otevření i lidem, kteří se pohybují v okolí nové lékárny (LBS SMS) a pozvat je na otevření například s 20% slevou na vybraný produkt.

Pro více informací nebo pomoc při nastavení kampaně nás neváhejte kontaktovat. Market Locator si jednoduše vyzkoušejte hned zde.

David Lazar

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.

Začněte dnes. Registrace ZDARMA! Zaregistrujte se TEĎ