Zpět na články

Přezutí pneumatik? Pozvěte nové zákazníky z okolí do servisu ještě dnes.

Každoroční podzimní a jarní sezónní přezouvání pneumatik přináší stovky nových i stálých zákazníků do autoservisů. Ne všechny autoservisy jsou schopny kapacitně zvládnout takové množství zákazníků. Zde však na scénu přicházíte vy. Máte možnost přitáhnout nespokojené klienty z jiných servisů do svého provozu. A to díky inteligentnímu pozvání zákazníků z okolí servisu, které dnes v databázi neevidujete. Díky Market Locatoru lze zajistit rovnováhu mezi aktuálním a budoucím kapacitním stavem zákazníků. V konečném důsledku tak obsloužíte více zákazníků a lépe využijete aktuální kapacitu servisu na přezouvání pneumatik.

Pozvěte lidi, kteří parkují blízko vás

Přes Market Locator vidíte počet lidí, kteří pravidelně parkují v blízkosti vašeho servisu během dne nebo naopak v noci, když jsou doma. Tyto lidi je možné oslovit prostřednictvím SMS zprávy již za 3 Kč v přesně daný čas (např. v 15 hod. v pátek, kdy se lidé vracejí po práci na víkend). Vzhledem k tomu, že se v databázi potenciální zákazníci každodenně vyskytují, není problém je pozvat na pohodlné přezutí ještě před největším návalem. Do SMS zprávy jim pošlete rovnou termín, který jen zavoláním zpět potvrdí.
SMSky lze posílat i v menším množství, což umožňuje flexibilní vykrývání slabých dní a současně nepřetížení provozu při hromadném návalu. Naopak během sezóny je užitečné informovat okolí, že pokud vydrží, tak o dva týdny dostanou slevu 50%. Autoservis takto rozloží v čase nápor a získá i další klienty jdoucích po slevě, kteří by jinak nechali přezout své auto jinde.

Pošlete pozvánku okolo jedoucím řidičům

Market Locator umožňuje pneuservisům pozvat na přezouvání pneumatik kolem jedoucí vozidla. Autoservis si označí na mapě okolí svého provozu a vybere velikost spádové oblasti. Například dole na mapě pro servis z Vinohrad v Praze je zvolené místo a jeho okolí 1 kilometr. Tedy každý zákazník z definované cílové skupiny z vybrané oblasti nedostává pozvánky v přesně daný čas a hromadně, ale naopak okamžitě individuálně, když vstoupí do spádové oblasti pneuservisu. Na obrázku dole v dané oblasti bylo 5 100 lidí se zvolenými kritérii, kteří tvoří odhad na předpokládanou denní návštěvnost. Servis si může zvolit čas kdy budou takto klienti osloveni. Rovněž je možné nastavit, kolik maximálně za hodinu zákazníků pozvat.

Vyzkoušejte první kampaň

Zaregistrujte se bezplatně do aplikace Market Locator kde také najdete chat, na kterém vám náš tým s radostí poradí jak si vytvořit první chytrou kampaň.

Michal Haluza

Sales & Support @ Market Locator CZ

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.

Začněte dnes. Registrace ZDARMA! Zaregistrujte se TEĎ