Zpět na články

Oslovte lidi na konferenci, která je blízká Vašemu byznysu.

Prezentujte a propagujte své služby, pošlete nabídku v ten pravý čas na to správné místo. Pozvěte k vám zákazníky, kteří se právě pohybují v okolí správné konference, podpořte akciové produkty, nebo týdenní akce. S nástrojem Market Locator můžete zákazníkům okamžitě posílat vaše personalizované reklamní zprávy ve formě SMS.

Market Locator je samoobslužnou mediální agenturou, která prostřednictvím běžného web rozhraní umožňuje online analyzovat populaci, zacílit a vytvořit vlastní kampaň na pár kliků, a to zcela v souladu s GDPR. Inovativní a přitom jednoduchý přístup k reklamě může nyní využít každý. I menší živnostníci, nebo středně velké firmy, si mohou rychle získat pozornost nových zákazníků.

LBS SMS zprávy – geolokační zprávy, které jsou odesílány lidem podle vybraných kritérií, kteří se ve vybraném čase vyskytnou na vybraném místě, tedy v tomto případě v okolí pořádání konference – pozvěte tyto lidi přímo k vám.

Je to jedna z nejpřesnějších možností cílení. Máte tak větší jistotu, že oslovíte ty správné lidi.

Vytipujte si konkrétní konferenci, nastavte si LBS kampaň na její okolí v určitém čase a už si jen užívejte přízeň oslovených lidí k vaší firmě. Na základě dostupných informací tedy víte, kde a kdy se bude konference konat. Následně můžete přistoupit k nastavení LBS kampaně.

Cílení kampaně:

  • Pohlaví: muži i ženy
  • Věk: 18-55 let
  • Používání dat: ano
  • Lokalita: 500 m rádius okolo zvoleného místa
  • Čas odesílání: nastavení dnu konání konference od 08:00 – 10:00 hodin (pokud se konference koná např. v 09:00 hod., je velký předpoklad, že v těchto hodinách se budou ti správní lidé v okolí pohybovat a přesouvat se na určené místo.)

Hledáte ITčkáře, personalisty, realiťáky? Oslovte je na odborné konferenci.

Tato SMS vyzaduje miliardu radku dat. Jsme inovativni scaleup a hledame developery. Pojd k nam, nebo dohod znameho a ceka te odmena. Vice na www…

Úspěšnost kampaně

Ve zkratce je to jednoduchý způsob jak mít kvalitní marketing. Důležitá je ale i zpětná vazba, abychom poznali efektivnost kampaně na oslovenou skupinu lidí. Po skončení kampaně nabízí Market Locator zpětnou analýzu, která poskytuje přehled o přesném čase odeslaných SMS. Pokud zpráva obsahuje i link na web, tak uvidíme i „click rate“ a můžeme si zkontrolovat např. Přes Google Analytics návštěvnost stránky. Můžete si tak být jistí, že se vaše firma a nová služba dostane do podvědomí lidí, kteří o vás ještě nevěděli. Mise předání nové informace a reklamy klientům bude tak splněná.

Zaregistrujte se v Market Locatoru a velmi rádi vám pomůžeme s nastavením kampaně telefonicky, nebo přes chat.

Přejeme hodně úspěšných kampaní s Market Locatorem 😊

Michal Haluza

Sales & Support @ Market Locator CZ

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.