Zpět na články

Nabídněte pacientům vaše medicínské služby přímou SMS zprávou

Market Locator je užitečným nástrojem pro SMS kampaně podporující prodej produktů. Využití nalezly i mnohé medicínské kliniky, které daly vědět o svých službách pacientům po celé ČR. Mobilní telefon je personální věc, kterou má reálný člověk v kapse a SIM karty používané v jiných zařízeních náš algoritmus odfiltruje. SMS se dostane do kapsy každému a její čitatelnost je až 95%.

Oslovte jen ty, pro které to je relevantní

Díky cílenému SMS Marketingu přes Market Locator si můžete vybrat věk, pohlaví nebo lokalitu osob, které chcete oslovit. K dispozici jsou i další filtry, na základě kterých můžete lépe vyselektovat vaše publikum.

Buďte kreativní

Naformulujte svou SMS trefně a zajímavě. Přilákejte lidi na konzultaci zdarma, nebo na den preventivní péče. Součástí SMS může být i sleva, jedinečný kód nebo odkaz na landing page s kontaktním formulářem, popřípadě informacemi.

Důraz na kvalitu

Máte možnost přitáhnout nespokojené pacienty z jiných klinik do svého provozu. A to díky inteligentnímu pozývání pacientů z okolí kliniky. Díky Market Locatoru lze zajistit rovnováhu mezi aktuálním a budoucím kapacitním stavem pacientů. V konečném důsledku tak obsloužíte více pacientů a lépe využijete aktuální kapacitu kliniky.

Příklad textace SMS

Chcete vypadat a cítit se opět o pár roků mladší? Máme pro Vás akční nabídku s 20% slevou po předložení této SMS. Více na www.clinic.cz.

 

Dejte nádech Vašim vlasům – dohodněte si bezplatnou konzultaci na klinice transplantace vlasů. Objednejte se tu: link.

Úspěšné příběhy z kampaní

Některé kliniky už Market Locator vyzkoušely a úspěšně nástroj využívají nadále. Při SMS-ce s linkem obvykle dosáhly 6-10% pro-klik na web. Stejně registrují zvýšený zájem o jejich služby a pozitivní zpětnou vazbu na oslovení přes SMS zprávu.

Jednoduchá obsluha

Nástroj na nastavení kampaně je samoobslužný, náš tým vám však vždy rád a pohotově pomůže s nastavením. V aplikaci si jednoduše zvolíte cílovou skupinu, datum a čas odeslání, formulaci zprávy a nastavíte si budget kampaně. Zpráva se může odesílat již v rámci jednoho dne.

Využití v různých oblastích medicíny

Estetická medicína, zákroky plastické chirurgie, transplantace vlasů, dermatologické služby, řešení cévních problémů, laserová operace očí, rehabilitace, sportovní medicína, ambulantní diagnostika, stomatologické služby a celkově privátní sféra medicínských klinik jsou nejvhodnějším příkladem na oslovování.

Cíl oslovování může být:

• Informovat lidi v okolí o otevření nové kliniky nebo ordinace.
• Přilákat lidi na slevy během měsíců mimo sezónních zákroků nebo terapií.
• Nabídnout dentální hygienu, bělení zubů, nebo kompletní preventivní prohlídku.
• Informovat o nově nabízených službách, metodách nebo zákrocích.

Oslovování prostřednictvím SMS zprávy se hodí zejména na oslovení nových pacientů, pokud však máte vlastní databázi kontaktů, můžete pacientům připomenout preventivní prohlídku nebo termín, na který je pacient objednán.

Market Locator

Oslovte miliony uživatelů mobilních telefonů pomocí přímých kampaní přes SMS, MMS, email a billboardy.

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.