Zpět na články

LBS – geolokační kampaň

LBS – geolokační kampaň

Market Locator umožňuje posílání kampaňových/informačních zpráv v době, kdy někdo navštíví zvolenou oblast – takzvaná LBS (location based services) kampaň, neboli geolokační kampaň. Příklad: navštívíte Olympii v Brně a dostane zprávu od Telekom prodejny “Přijďte si vyzkoušet nový iPhone6s! O 16:00 vylosujeme jednoho z Vás, který si tento skvělý telefon odnese domů!”

Kdy použít LBS kampaň?

Location Based Marketing prostřednictvím LBS kampaně je nejvhodnější, když potřebujete oslovit zákazníky v momentě, kdy jsou v blízkosti Vašeho provozu. Maximalizujete tak pravděpodobnost, že Vaši prodejnu navštíví předtím, než na zprávu zapomenou.

Jak vytvořit a nastavit LBS kampaň?

  • Vyberte oblast pro oslovení na mapě – na přesné zacílení použijte vykreslování oblasti. V pravé straně obrazovky klikněte na malý černý čtverec a nakreslete obdélník. Klikněte vpravo na “Uložit”.
  • V levém menu klikněte na vytvořit novou kampaň.
  • Vyberte typ kampaně LBS a postupujte podobně jako při klasické kampani. V záložce “Cílení” uvidíte nad klasickými podmínkami navíc ještě specifickou podmínku na LBS.
  • Nastavte časový rozsah pro odesílání kampaně.
  • V záložce “Rozpočet” nastavíte nejprve celkový rozpočet na celou dobu trvání kampaně (1). Následně nastavíte, kolik se má maximálně z rozpočtu utratit za jeden den a kolik se má maximálně během jedné hodiny odeslat zpráv (2). Nakonec si nastavíte, kolik maximálně jste ochotni zaplatit za jedno oslovení (3).
  • Dokončete LBS kampaň jako při každé jiné kampani.
Michal Haluza

Sales & Support @ Market Locator CZ

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.