Zpět na články

Když potravinový řetězec zahájí online prodej

Chcete přilákat na váš web nové zákazníky a máte pro ně ještě něco navíc? Stojí před vámi nový úkol – otázka je, jak jim tuto informaci předat. Jedna z nejeefektivnějších a nejrychlejších forem marketingu je poslat lidem SMS zprávu do jejich telefonů.

Zprávu SMS si přečte téměř každý.

Právě na to je tu pro vás samoobslužná aplikace Market Locator, která dokáže rychle a jednoduše oslovit vaši cílovou skupinu, a to zcela v souladu s GDPR. Inovantivní a přitom jednoduchý přístup k reklamě může nyní využít každý. I menší živnostníci nebo středně velké firmy si mohou rychle získat pozornost zákazníků.

Jak si vyklikat kampaň:

Prvním krokem je bezplatná registrace v naší aplikaci, následně získáte přístup k analýze obyvatelstva v celé ČR. Budete mít tedy ihned základní přehled, kolik lidí můžete ve své blízkosti oslovit.

Velmi podstatný je výběr cílové skupiny lidí, kterým chcete poslat váš odkaz. Základní kritéria jsou pohlaví, věk, oficiální adresa. Na výběr je k dispozici například i pracovní, spací, nebo víkendová lokalita.

Potom si už jen vyberete kde a kdy chcete potencionální zákazníky oslovit, zvolit vhodný text SMS zprávy. A je hotovo. Už jen počkat na kontakt ze strany lidí, kterých vaše kampaň osloví.

Příklad z praxe:

Inspirujte se známým obchodním řetězcem v ČR, který chtěl dát vědět lidem o možnosti nákupu přes jejich web i s novou appkou pro chytrý telefon, a další přidané hodnotě – rozvozem jejich zboží až domů:

Řetězec tedy zacílil lidi, kteří reálně přespávají na vyznačeném území v rámci zvoleného města (vybraná byla tedy spací lokalita), muži i ženy ve věku 18-55 let. V rámci zvolené věkové skupiny je předpoklad oslovení správné skupiny lidí, tedy těch, kteří jsou technicky zdatní na užívání internetového obchodu.

Text SMS zprávy:

Moravaci! Nakupujte ve VZORU ONLINE ted se slevou 200 Kc na Vas 1. nakup nad 600 Kc. Zadejte kod XXXX v objednavce s dorucenim do 30.9. na www.xxx.cz

Měření úspěšnosti kampaně

Důležitá je i zpětná vazba, abychom poznali efektivnost kampaně na oslovenou skupinu lidí. Po skončení kampaně nabízí Market Locator zpětnou analýzu, která poskytuje přehled o přesném čase odeslaných SMS. Pokud zpráva obsahuje i link na web, tak uvidíme i „click rate“ a můžeme si zkontrolovat např. Přes Google Analytics návštěvnost stránky. Můžete si tak být jistí, že se vaše firma a nová služba dostane do podvědomí lidí, kteří o vás ještě nevěděli. Mise předání nové informace a reklamy klientům bude tak na 100% splněná.

Michal Haluza

Sales & Support @ Market Locator CZ

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.