Zpět na články

I zahrádkáři a kutilové mají své touhy

Jaro je v plném proudu a mnozí z nás už otevřeli své brány do zahrad a sadů. Teplejší sluneční paprsky nám vlévají novou energii a nápady jak si zkrášlit okrasné zahrady, lépe zasít úrodu, rychleji posekat trávník nebo postavit nový altán či bazén. Tak proč nevyužít tyto touhy zahrádkářů. Inspirujte se reálným příkladem známého řetězce, který využil Market Locator k přilákání zákazníků do své pobočky v bratislavském Lamači.

Market Locator je samoobslužnou mediální agenturou, která prostřednictvím běžného web rozhraní umožňuje online analyzovat populaci, zacílit a vytvořit vlastní kampaň na pár kliků. Inovativní a přitom jednoduchý přístup k reklamě může nyní využít každý. I menší živnostníci nebo středně velké firmy si mohou rychle získat pozornost nových zákazníků.

Sledujte naše tipy a triky jak vyždímat Market Locator na maximum.

Cíl: Přilákat nerozhodné zákazníky

Prodejna v západní části Bratislavy má výhodnou polohu. Je to hlavní směr na Záhoří a okolní vesnice, jejichž obyvatelé v drtivé většině vlastní rodinný dům, zahradu či pole. Denně projedou kolem prodejny desetitisíce aut, ve kterých sedí potencionální zákazníci, ale nezastaví se zde. Buď odkládají své zahradnické nákupy, čekají na lepší nabídku a nebo se jim ještě nechce. Prodejna toto chtěla změnit a tak využila zahrádkářskou sezónu na oslovení a podpoření našich zahrádkářských a „kutilských“ choutek.

Mnozí zákazníci chodí s hlavou plnou nápadů, co by chtěli, ale je to pro ně nedosažitelné. Prodejna nabídla zákazníkům atraktivní 20% slevu na jednu touhu (výrobek) dle vlastního výběru a to je už pádný důvod k návštěvě prodejny a navíc většina zákazníků zakoupí i další sortiment.

Cílová skupina: zahrádkáři ze širokého okolí

Znalost cílové skupiny a její chování je velmi důležité pro úspěch v každém podnikání. Tento prodejce zahradní techniky ví, kdo k nim chodí nakupovat, a vyklikal si v Market Locator následující cílovou skupinu: Věk: 35-55, spací lokalita západní část Bratislavy, okolní vesnice a Záhoří, kteří byli za poslední měsíc v Bratislavě.

K těmto kritériím nabízí Market Locator novinku v ještě přesnějším cílení – oslovení podle zájmu, tj. oslovení těch zákazníků, kteří se zajímají o zahrádkářství. Na požádání umí Market Locator nabídnout i další oblasti zájmu – oblečení, kosmetika, hobby, cestování, auto_moto, IT technologie, …

Teď už stačí si pouze zvolit vhodnou textaci do SMS zprávy (max. 160 znaků bez diakritiky) a spustit kampaň:

Jen v prodejne Zahrada Lamac 20% SLEVA na jeden Vami vybrany produkt v mnozstvi pro jednu domacnost ve dnech 13.-15.04.2018. Staci se prokazat touto SMS.

Obvyklé množství pro jednu domácnost

Účinek cílené kampaně byl udivující a klient si pochvaloval správně zvolenou textáciu. Navzdory očekáváním příjemně překvapil prodejce počet víkendových zákazníků a především obrat, kteří tito zákazníci zrealizovali. „Ještěže jsme prozíravě zvolili textáciu SMSky, jinak by nás vykoupili „zavtipkoval prodejce z Lamač. Připraveným a kreativním prodejnám štěstí přeje. Tak hodně štěstí přátelé ve vašich
nových kampaních s Market Locator.

Market Locator

Oslovte miliony uživatelů mobilních telefonů pomocí přímých kampaní přes SMS, MMS, email a billboardy.

Sdílejte článek s přáteli
Nenechejte si ujít!

Zapojte se do našeho seznamu přátel a my Vám "kde tu" pošleme skvělé inspirace, případové studie a nové nápady, které vám pomohou zlepšit marketing a analytiku.